مدیرعامل ساینا سرفصل برنامه های آتی این شرکت را تشریح کرد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی ساینا، محمد نظری مدیرعامل جدید این شرکت که از اواسط تیرماه سکان هدایت این مجموعه تولیدی را برعهده گرفته است شاخص ترین محورهای برنامه مدیریتی خود را تشریح کرد.

وی ضمن تاکید بر اصل شایسته سالاری، یکی از مهمترین برنامه های آتی خود در شرکت ساینا را عمل به این اصل عنوان کرد و افزود : شایسته سالاری زمانی می تواند اثربخش باشد که به عنوان یک اصل پویا وسیال ، در تمام فرایندهای سازمان و از همه مهمتر شاخه توسعه و تعالی سرمایه های انسانی مجموعه به وضوح خودنمایی کند.

نظری افزود: اگر اصل شایسته سالاری پس از طرح در برنامه های سازمان وارد ویترین شعار نشود و در فرایندهای عملیاتی سازمان اجرا شود؛ تمام کارکنان شرکت پس از دوره کوتاهی اثرگذاری آن را در عرصه کار و مهارت خود مشاهده خواهند نمود. به عبارت دیگر توجه مستمر به مقوله شایسته سالاری وعمل به آن، زیرساخت های عدالت سازمانی و افزایش انگیزه کارکنان کوشا و خلاق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر عامل ساینا در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: پیاده سازی طرح توسعه با هدف دستیابی به تولید بیشتر و متنوع تر از دیگر اولویت های برنامه آتی شرکت ساینا است تا بتواند با قدرت بیشتری برای توسعه بازار و رویارویی با رقبای بزرگ داخلی و خارجی فعالیت نماید.

وی افزود: شرکت صنایع بهداشتی ساینا در کنار همه موفقیت های کم نظیری که تا امروز کسب نموده ؛ دارای انرژی و توانمندی بالقوه در زمینه های مختلف بویژه سرمایه های انسانی جوان و خلاق است که با بهره مندی از این بنیه ارزشمند می توان به تحقق کامل اهداف و ماموریت های شرکت دست یابد.

نظری یکی دیگر از مهمترین سرفصل های برنامه اش را در شرکت ساینا، توجه خاص به امور رفاهی خانواده بزرگ ساینا عنوان کرد و افزود : یکی از شاخص های موفقیت و سوددهی شرکت های تولیدی افزایش متناسب امور رفاهی کارکنان مجموعه و آسایش خاطر خانواده آنان می باشد. از همین رو در کنار همکاران پرتلاش ساینا سعی خواهیم کرد تا در قالب یک کار تیمی بزرگ در زمینه نهادینه سازی فرهنگ مشارکت و هم افزایی به وضعیت قابل قبولی دست پیدا کنیم.

مدیر عامل شرکت ساینا افزود: بازنگری و جاری سازی برنامه استراتژیک ساینا به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه توسعه صنایع بهشهر با نگاه جامع و توجه به اخلاق حرفه ای در حال می باشد و متناسب با اساسنامه این شرکت از هر گونه فرصت برای سودآوری حداکثری و کسب رضایت ذینفعان استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا