پریمکس پیشنهادی مطمئن برای مصرف کنندگان است

روح الله حسینی ضمن اشاره به اینکه همه ما به عنوان مشتری یا مصرف کننده پیوسته به دنبال تهیه وخرید بهترین مایع ظرف‌شویی هستیم؛ باید ابتدا به خواص بهترین مایع ظرفشویی آگاه باشیم وآن را خوب بشناسیم.مایعی که به‌ عنوان بهترین مایع ظرف‌شویی شناخته شده است باید قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته باشد و بتواند چربی‌ها و لکه‌ها را به‌ راحتی از روی سطوح ظروف پاک ودرخشان کننده ظروف باشد. مایع ظرف‌شویی خوب باید غلظت داشته باشد تا هنگام شستشو از مقدار کمتری استفاده و مقرون به صرفه باشد.

مدیر کارخانه ساینا ادامه داد؛ در کنار ویژگیهای فوق کف مایع ظرفشویی باید قابل قبول وپایدار باشد.. یادآور می‌شود  سورفکتانت‌هایی(مواد فعال سطحی ) که در مایع ظرف شویی خوب وجود دارند، باعث می‌شوند تا پوست حساسیت کمتری از خود بروز داده و pH مایع ظرف‌شویی را خنثی نگه می‌دارند واز آنجا که عموماً به دفعات زیاد پوست دست‌ها در تعامل با این ماده است، سازگاری مایع ظرفشویی با پوست دست  شاخص کیفی بسیار مهمی به شمار می آید.

حسینی افزود، مایعی که به‌ عنوان مایع ظرف شویی خوب معرفی می‌شود، باید به‌ راحتی با شستشو از روی ظروف پاک شود. مایعی که با استمرار شستشو کف بر روی ظروف می‌گذارد به ‌عنوان مایع خوب شناخته نمی‌شود. حال درکنار همه مزیت ها و ویژگیهایی که برای یک مایع ظرفشویی خوب در بالا اشاره شد ؛ وجود رایحه ای  دلپذیر آرامش بخش که بوهای نامطبوع را حین شستشو برطرف ورضایت مشتری را به عنوان یک شاخص کلیدی به دنبال خواهد داشت.

مهندس حسینی در بخش دوم این گفتگو، آلودگی دستها را یکی از راههای اصلی انتقال میکروب‌ و ویروس‌ها به بدن انسان عنوان کرد که با شستشوی مرتب ودرست دستها  در طول شبانه روز و به ویژه در دوره ای که ویروس کرونا در کمین سلامتی مردم جهان نشسته است؛ می توان احتمال ابتلا به بیماری ها را تاحد زیادی کنترل نمود.

مدیر کارخانه صنایع بهداشتی ساینا با اشاره به اینکه مایع دستشویی از جمله  محصولات بهداشتی پرمصرف در منزل ویا محل کار است  وچون از این مایع در طول روز، بارها و بارها استفاده می‌شود،شناخت وآگاهی از ویژگی‌های مایع دستشویی خوب را  برای شهروندان مهم دانست ومهمترین مزیت های رقابتی این محصول را در آیتم های زیر برای خوانندگان وعلاقه مندان ارائه نمود.

ویژگی های مایع دستشویی:

  • حاوی مواد شوینده ملایم جهت سازگاری بیشتر با پوست دست باشد.
  • دارای غلظت مناسب و درحین حال پخش شوندگی خوب در حین شستشو باشد
  • در هنگام شستشو واستمرار آن به راحتی از روی دست پاک ودر انتها آثاری از کف مشاهده نگردد.
  • مایع دستشویی خوب باید دارای کف مناسب و پایدار باشد.
  • دارای رایحه دلپذیر باشد ودر حین شستشو عطری بسیار خوش و ملایم به مشام رسد.
  • پس از شست و شوی نهایی و آبکشی دستان عطری بسیار خوش و ملایم از دستان به مشام رسد.
  • قابلیت تمیز کنندگی و پاک کنندگی مناسب داشته باشد.
  • حاوی آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین E باشد،تا از خشکی دست ویا پیری زودرس پوست جلوگیری کند.
  • جهت حفظ رطوبت و پیشگیری از خشکی و چروکیدگی پوست حاوی مواد مرطوب کننده مانند گلیسرین و و پروویتامین B5 باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا