مدیرعامل بانک ملی: صنایع بهشهر از شرکت‌های بااهمیت و تأثیرگذار در صنایع غذایی و شوینده کشور است

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر ، دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر این گروه را به عنوان یکی از هلدینگ‌های با اهمیت و استراتژیک کشور نام برد.
دکتر حسین زاده در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از کارکنان، حضور در بهشهر را نشان از جایگاه ویژه این گروه برای بانک ملی دانست و افزود: صنایع بهشهر برای کشور نیز از حیث تأمین مواد غذایی و شوینده کشور بسیار با اهمیت بوده و لازم است شرکت‌های این مجموعه کار خود را به‌درستی و به نحو احسن انجام دهند. وی با اشاره به حضور رقبای داخلی و خارجی و همچنین پیدایش برندها و محصولات جدید که با تبلیغات سنگین سعی در بالا بردن سهم بازار خود دارند اشاره کرد: در این برهه حساس بایستی هیئت‌مدیره‌ها، مدیران و کارکنان با ابتکار، خلاقیت، نوآوری و تلاش‌های خاص در جهت افزایش سهم بازار سعی در شکوفایی و گسترش بیش‌ازپیش این مجموعه داشته باشند.

مدیرعامل بانک ملی تأثیر سود و زیان شرکت‌های این گروه را  نه‌تنها در شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی بلکه در ترازنامه و صورت‌های مالی بانک ملی نیز مهم دانست و گفت: همه همکاران باید اهمیت و حساسیت موقعیت شغلی خود را بیشتر از قبل بدانند و در هر جایگاهی که مشغول به فعالیت هستند  تلاش‌ و همت لازم را بکار گیرند.
دکتر حسین زاده در پایان با یادآوری تلاش مدیران‌عامل و هیئت‌مدیره‌های اسبق از زحمات آنان نیز تشکر و قدردانی نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا