بهبود کیفی و ایمنی ناوگان از اولویت های شرکت ترابری و حمل و نقل به پخش است

ایمنی حمل و نقل مشتمل بر امنیت در زیرساختها ، ابزار و تجهیزات و افراد است که در برقراری و سلامت شریانهای اقتصادی کشور ، اهمیت حیاتی دارد.

متاسفانه امروز در بخشهای مختلف حمل و نقل کشور شاهد کاهش ایمنی هستیم که به دلیل فرسودگی زیرساختها ، فرسودگی تجهیزات و رفتار خارج از استاندارد افراد حادث شده است . ایمنی در صنعت هوانوردی بیشتر تحت تاثیر فرسودگی ناوگان هوایی قرار گرفته و در بخش حمل و نقل جاده ای نیز فرسودگی راهها و خودروها و همچنین بی توجهی افراد ناشی از فقر آموزش یا کنترل و نظارت موجب شده تا ایران یکی از کشورهای پرخطر در زمینه ایمنی حمل و نقل باشد .

در شرایط فعلی ، تهدید جدیدی در بخش حمل و نقل ظهور کرده که مربوط به گسترش بیماری کرونا می باشد . افراد شاغل در حوزه حمل و نقل ( علی الخصوص حمل و نقل کالاهای اساسی ) که امکان توقف زنجیره فعالیت خود را ندارند در معرض این بیماری قرار دارند .

شرکت به پخش و شرکت ترابری و حمل و نقل به پخش از بدو تاسیس با بکارگیری ناوگان مدرن و واگذاری ناوگان قدیمی ، سعی در بهبود کیفی و همچنین ایمنی ناوگان خود داشته است . از سوی دیگر انجام آزمونهای جدی در زمان استخدام رانندگان با هدف اطمینان از دقت و تمرکز شاغلین در این بخش انجام می شود . عملیات تعمیر و نگهداری ناوگان با استانداردهای بالای بین المللی انجام می شود . کلیه این اقدامات با هدف حفظ پرسنل و دارائیهای شرکت صورت می پذیرد . میزان حادثه منجر به جرح و فوت در ده سال گذشته در شرکت ترابری و حمل و نقل به پخش با بیش از ۱۱۵۰۰۰ ماشین روز فعالیت حمل و نقلی در سطح کشور تنها دو مورد و پنج مورد نیز تصادف شدید بوده است.

در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا نیز شرکت هماهنگی لازم جهت تجهیز پرسنل به لوازم ایمنی و بهداشت فردی را بعمل آورده و در زمان شیوع کلیه موجهای بیماری کرونا بدون وقفه به فعالیت خود در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان، ادامه داده است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا