نقش بی‌بدیل کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران ستودنی است

به گزارش بیدنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت به‌پخش، به مناسبت یازدهم اردیبهشت‌ماه که روز کار و کارگر نامگذاری شده است، مدیرعامل هلدینگ به‌پخش پیامی را خطاب به این قشر پرتلاش و کوشا صادر کرده که متن آن بدین شرح است:

وَأَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعى ﴿نجم – ۳۹﴾
و اینکه برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست.

روز کارگر نماد یادآوری و توجه ویژه به خدمات این قشر پرتلاش است. نقش بی‌بدیل کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران ستودنی است؛ آنهایی که علی‌رغم مشکلات و مشقات فراوان، علاوه بر خدمت در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی دفاعی کشور عزیزمان ایران اسلامی نقش‌آفرین و حماسه‌آفرین هستند. شاهد این ادعا نیز شهدای والامقامی‌اند که با افتخار لباس کارگری به تَن داشتند و در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) جانانه جنگیدند و به فیض جانبازی و شهادت نائل گشتند و اکنون نیز همچون چراغی فروزان، همگان را به ادامه این مسیر رهنمون می‌سازند.

یکی از آن شهدای والامقام، شهید “قدیر نصرآبادی” است که افتخار بزرگی برای مجموعه به‌پخش است. فردی که با شنیدن صدای دشمن جلاد در خط مقدّم مبارزه با سلطه و عوامل آن، در جبهه جهاد و دفاع حضور یافت و جهادگرانه به فیض شهادت رسید و موجب افتخار و سربلندی ملت ایران و به‌ویژه خانواده بزرگ به‌پخش شد.

اینجانب فرارسیدن روز پرخیر و برکت کارگر را خدمت یکایک کارگران مؤمن، انقلابی و سخت‌کوش کشور عزیزمان به‌ویژه کارگران پرتلاش مجموعه به‌پخش تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

امین خسروی
سرپرست هلدینگ به‌پخش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا