فعالیت رسمی صرفه مارکت با اتمام موفقیت آمیز دوره آزمایشی آغاز شد

بهروز پورمحمدی مدیرعامل هلدینگ به پخش در گفت و گو با “بیدنا” با اعلام این خبر افزود: دوره آزمایشی صرفه مارکت از بهمن ماه ۹۹ آغاز شد و از حدود یک سال و نیم قبل از آن هم بحث طراحی و تولید نرم افزار و زیرساخت های آن شروع شده بود.

وی با بیان این مطلب که در حاضر سبد کالای ما بالغ بر ۷۰۰ قلم کالاست و این رقم تا ۱۵۰۰ قلم کالا قابلیت افزایش دارد، درباره شرایط این نرم افزار اظهار داشت: محدوده فعالیت ما شامل شهر تهران و حومه آن است. دلیوری به صورت رایگان انجام خواهد شد و حداقل سفارش مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است.

پورمحمدی افزود: طی دوره آموزشی تعداد ۱۵۰۰ مشتری با پراکندگی در سراسر تهران و حتی حومه شهر ، جذب شد و از آن جا که این نرم افزار در اپلیکیشن های اندرویدی و ios  و در پلت فرم های گوگل پلی، کافه بازار، سیب اپ و وب سایت ویندوزی و موبایلی به ادرس WWW.SARFEMARKET.IR امکان بهره برداری برای عموم وجود دارد، قطعا به تعداد مشتریان جدید ما نیز اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد : با توجه به این که شعار ما تولید به مصرف است ، به عنوان نماینده تولیدی های گروه، سعی مان بر این است تا محصولات تولید شده را با حداقل قیمت ممکن بدون هیچ گونه هزینه جانبی به دست مصرف کننده نهایی برسانیم و خوشبختانه در دوره آزمایشی با رضایت مشتریان خود رو به رو بودیم.

در ادامه “حمیدرضا گلیان” مدیر ارشد توسعه فناوری و کسب و کار هلدینگ به پخش نیز درباره مزیت رقابتی نرم افزار صرفه مارکت عنوان کرد: یکی از مزیت های ما به عنوان نماینده گروه توسعه صنایع بهشهر این است که هیچ شرکت دیگری نمی تواند از نظر قیمتی با ما رقابت کند و مشتریان برندهای گروه، به مرور و پس از آشنایی با این نرم افزار قطعا مشتری ثابت صرفه مارکت خواهند شد.

وی درباره مزیت دیگر این نرم افزار گفت: در حوزه لجستیک نیز ما با در اختیار داشتن ظرفیت های شرکت حمل و نقل و ترابری به پخش که پخش مویرگی را انجام می دهد می توانیم تعداد مشتریان بیشتری با پراکندگی گسترده داشته باشیم. از سوی دیگر با در اختیار داشتن  شعبات شهرستان در صورتی که بخواهیم فعالیت خود را توسعه بدهیم به راحتی می توانیم از امکانات خود در شهرستانها نظیر انبار، توزیع و … بهره برده و سرعت و کمیت کار خود را توسعه دهیم.

گلیان با اشاره به ضرورت هم افزایی و تعامل شرکت های تابعه گروه اظهار داشت: شرکت های تابعه در بحث قیمت گذاری با تخفیفات مازاد خود می توانند ما را در رقابتی تر شدن این پروژه یاری رسان باشند و هم چنین در بحث تبلیغات مشترک یا بازاریابی متقابل در شناسایی بیشتر صرفه مارکت مشارکت داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا