به پخش در سالی که گذشت به رشد ۲۶ درصدی تناژ فروش دست پیدا کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش با بیان مطلب فوق افزود: ۳۳ درصد از سبد وزنی فروش شرکت به پخش را تولیدات پاکسان تشکیل می دهد و به دلیل استراتژیک بودن کالاهای این شرکت، به طور مرتب جلسات مشترکی را با یکدیگر برگزار می کنیم.
وی گفت: جلسه اخیری که برگزار شد اولین جلسه مشترک دو شرکت در سال جدید میلادی محسوب می شود که در آن به بررسی مسایل مالی و فروش شرکت پرداخته شد.
پور محمدی اضافه کرد: ما از عملکرد پاکسان به عنوان یکی از تامین کنندگان بزرگ خود رضایت کامل داریم و موفقیتمان جز با همکاری قابل قبول این شرکت میسر نبود.
وی با اشاره به لزوم همگرایی و هم افزایی بیشتر میان شرکت های زیرمجموعه گروه گفت: خوشبختانه این همگرایی در زمان مدیریت فعلی گروه، مهندس محسنی مجد به دلیل شناخت ایشان از مجموعه بسیار بیشتر از گذشته دیده می شود.
پور محمدی یادآور شد: در حال حاضر ۸۰ درصد فروش به پخش مربوط به شرکت های تابعه گروه است و بزرگ ترین تامین کنندگان ما را تشکیل می دهند.
وی تاکید کرد: در نتیجه هم افزایی و تعامل به پخش با شرکت های زیرمجموعه ، پاکسان ۲۶ درصد، گلتاش ۱۵ درصد ، ساینا ۱۸ درصد و بهپاک یک درصد نسبت به سال گذشته میلادی از رشد تناژی فروش برخوردار بوده اند.
وی خاطر نشان کرد: به پخش در نتیجه همکاری تامین کنندگان بزرگ خود در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال گذشته و نسبت به اهداف خود رشد ۱۲ درصدی را تجربه کرده است که در نوع خود موفقیت بزرگی محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا