به دنبال شفافیت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی هستیم

به گزارش بیدنا به نقل از روابط‌عمومی بهپاک، مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ شرکت صنعتی بهپاک (سهامی عام) در روز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ با حضور ۸۱/۶۸ درصد سهام‌داران برگزار گردید.

 

بنابر این گزارش دکتر تقوامنش ضمن تقدیر از عملکرد هیأت‌مدیره، خطاب به سهام‌داران گفت: حقوق سهام‌داران برای هیأت‌مدیره از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت توسعه صنایع بهشهر به دنبال ایجاد یک زنجیره تأمین منسجم و ایجاد ارزش‌افزوده برای ذی‌نفعان است.

تقوامنش با بیان اینکه شرکت بهپاک رشد ۴۲ درصدی در تولید و ۲۰ درصدی در سود خالص را محقق کرده است ادامه داد: به عنوان سهام‌دار عمده در شرکت‌های تابعه با شفافیت به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد هم‌افزایی و رشد تولید هستیم.

وی با اشاره به ضرورت جذب منابع مالی در جهت حفظ منافع سهام‌داران افزود: طی ابلاغیه‌ای، هیأت‌مدیره ملزم شده تا از انواع روش‌های تأمین مالی و جذب سرمایه استفاده نماید.

معاون امور شرکت‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر افزود: با حمایت از شرکت و تیم مدیریتی حاضر در آن می‌توانیم به افزایش تولید و سوددهی مناسب دست پیدا کنیم.

وی ضمن تأکید بر شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران ادامه داد: برای انتخاب مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک، عملکرد بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران توانمند در این صنعت بررسی شده و در نهایت مهندس دانا برای هدایت بهپاک انتخاب شد.

در ادامه علی دانا مدیرعامل شرکت بهپاک و دبیر مجمع، با ارائه گزارش عملکرد هیأت‌مدیره به سهام‌داران، گفت: در سال مالی ۱۴۰۱، خط تولید خوراک دام و طیور بهپاک با پیشرفت ۹۵ درصدی به همت همکاران متخصص و توانمند این شرکت در آستانه بهره‌برداری است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته خردادماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به شعار سال تصریح کرد:  تولید شرکت بهپاک با رشد ۴۲ درصدی به میزان ۱۷۳،۴۹۶ تن در سال  رسید و این شرکت با رشد ۲۰ درصدی به مبلغ ۲،۴۵۷،۲۴۸ میلیون ریال سود خالص دست‌یافت.

گفتنی است در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی بهپاک، با رأی اکثریت سهام‌داران ۲۵۰ ریال سود به هر سهم اختصاص یافت. همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار، و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا