برنامه‌های توسعه محور ، هم‌افزایی درون سازمانی همراه با آموزش نیروی انسانی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، توسلی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره، غلامزاده رئیس هیات مدیره، هاشمی عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی و نوری قائم مقام مدیرعامل در حاشیه جلسه هیات مدیره و شورای مدیران، از بخش‌های مختلف کارخانه بازدید و ضمن بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود از نزدیک با کارکنان و کارگران به گفتگو پرداختند.

در این بازدید، توسلی ضمن تاکید بر بهره‌گیری مناسب از فضاهای موجود در مجموعه جهت بهره‌برداری درست و مناسب و همچنین فرصت سازی جهت اشتغال نیروهای مستعد و با انگیزه، بر استفاده درست از ظرفیت‌های منابع انسانی جهت تکریم بازنشستگان و انتقال تجربه آنان به نسل جدید نیز تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک در ادامه نیز تاکید کرد؛  رویه‌ی ما بر شایسته سالاری است و ملاک حضور فردی در سطح مدیریت عملکرد او است.

غلامزاده رئیس هیات مدیره نیز به بهره گیری از فرصت‌های مجموعه بر راه اندازی تعاونی‌های تخصصی و استفاده از نیروهای با سابقه در آن جهت رفاه کارکنان تاکید کرد.

لازم به ذکر است که؛ پیر، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، رجبی عضو هیات مدیره و معاون اداری و منابع انسانی، ییلاقی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری، ارکیان معاون مالی و اقتصادی و نجفی معاون بهره برداری در کنار مدیران ارشد شرکت نیز در جلسه شورای مدیران حضور و به ایراد سخنرانی پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا