معارفه معاون بازرگانی و سرپرست معاونت تحقیقات، بازاریابی و فروش شرکت صنعتی بهپاک

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک طی جلسه ای آنلاین با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت صنعتی احمد هاشمی عضو موظف هیات مدیره شرکت صنعتی بهپاک طی حکمی از سوی توسلی مدیرعامل این شرکت به عنوان معاون بازرگانی معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون بازرگانی(تامین) شرکت منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن برنامه ریزی و تعامل شایسته با سایر واحد‌های ذیربط و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، در پیشبرد اهداف عالیه شرکت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است که هاشمی؛ رئیس هیات مدیره گروه صنعتی بارز، رئیس هیات مدیره و معاون بازرگانی شرکت روغن نباتی مارگارین، عضو هیات مدیره پتروشیمی اردبیل، عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران و عضو هیات مدیره و مدیرعامل اتحادیه تعاونی های حمل و نقل دریایی بار و مسافر کشور و…. را در کارنامه خود دارد.

همچنین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حمید هرگاهی در سمت معاونت بازرگانی، طی حکمی ایشان به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات، بازاریابی و فروش منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به ضرورت شکل گیری معاونت تحقیقات، بازاریابی و فروش و همچنین نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست این معاونت منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن برنامه ریزی و تعامل شایسته با سایر واحدهای ذیربط و بهره‌گیری از ظرفیت ها، در پیشبرد اهداف عالیه شرکت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

گفتنی است حمید هرگاهی از سال  ۱۳۹۴ الی ۱۴۰۰ با عنوان معاون بازرگانی با شرکت بهپاک همکاری داشته است. همچنین وی مدیر کل بازرگانی شرکت روغن نباتی پارس، و همکاری با شرکت های: به پخش، گروه مدلل(روغن غنچه)، شرکت پخش سراسری پارس قو، کارخانه پارس قو و مجتمع شهید جولایی (وزارت سپاه وقت) را در کارنامه خود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا