پیام مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت بهپاک، مهندس توسلی مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک در پیامی فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به عموم هموطنان، همکاران این شرکت و تمامی فعالین حوزه صنعت تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران زمین شود.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه ‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد.

اینجانب ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) ، فرارسیدن دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن را به مردم شریف ایران بخصوص همکاران محترم شرکت صنعتی بهپاک و همه فعالین در عرصه های صنعت و اقتصاد تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم همچون سردار عظیم شان اسلام و انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان باشیم و از هیچ مجاهدتی برای تحقق آرمانهای بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکنیم.  امیدوارم در سایه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) شاهد پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم. و در راه خدمت به هم میهنان و کشور عزیزمان گام های موثرتری برداریم.

   امیر حمزه توسلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا