تحقق ۳۶ درصدی رشد مازاد بر بودجه‌بندی «بهپاک» طی۶ ماه

به گزارش بورس امروز، امیر حمزه توسلی گفت: این شرکت توانست با وجود تغییر در تیم مدیریتی شرکت، ظرف ۶ ماه موفق شد تا عقب‌ماندگی برنامه‌های شرکت را جبران کند و به رشد ۳۰ درصدی مازاد بر بودجه‌بندی سالانه دست یابد. از آنجا که تغییر استراتژی و انعطاف‌پذیری از جمله ملزومات رشد این شرکت است، مدیریت با تغییرات هوشمندانه این استراتژی‌ها و شناسایی فرصت تولید پروتئین سویا از استحصالات بلغور سویا توانست تولید پروتئین سویای انسانی را با حاشیه سود بالا محقق کند.

خروج از زیان با افزایش نرخ فروش محصولات غیرسودده

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک گفت: باتوجه به اینکه یکی از عوامل ریسک‌پذیری شرکت سبد تولید آن بوده است، مدیریت با اخذ مجوز سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سیاست فروش محصولات پروتئین سویا را تغییر داد و نرخ فروش کالاهای در معرض زیان را با این مجوز افزایش داد.

توسلی افزود: از دیگر موفقیت‌های این شرکت در سال جاری می‌توان به تولید دستگاه پروتئین ساز وینگر با دانش و همت نیروی داخلی اشاره کرد که در چند وقت اخیر تعداد دستگاه‌های بهره‌برداری شده به ۳ دستگاه رسید و شرکت برنامه بهره‌برداری ۴امین دستگاه را تا پایان امسال دارد.

افزایش تولید پروتئین انسانی با بهره‌برداری از خطوط تولید جدید

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک گفت: در حال حاضر ۶ دستگاه تولید پروتئین وینگر با ظرفیت تولید روزانه ۱۵ تن راه‌اندازی شده که منجر به افزایش ۱۱ درصدی تولید روزانه این پروتئین گردیده است.

وی افزود: با شروع ساخت خط ۷ تولید این محصول ظرفیت آن روزانه به ۱۵ تن خواهد رسید که طبق گفته امیرحمزه توسلی، مدیرعامل صنعتی بهپاک، تا پایان سال جاری این مهم نیز عملیاتی خواهد شد.

افزایش امکانات ذخیره‌سازی «بهپاک»

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک گفت: در کنار افزایش ظرفیت تولید، شرکت با ساخت مخازن ذخیره‌سازی موفق شد تا امکان ذخیره ۵ هزارتن محصول را به دست آورد تا بتواند روغن خام تولیدی را تا میزان ۱۳.۵ هزار تن ذخیره کند. علاوه بر این، طرح ساخت کارخانه خوراک دام و طیور نیز آغاز شده است تا شرکت را به ارزش افزوده، سودآوری و اشتغال پایدار برساند. انتظار می‌رود با ساخت این کارخانه روزانه ۷۲۰ تن خوراک دام و طیور تولید شود.

توسلی گفت: همچنین از دیگر برنامه های توسعه ای یهپاک احداف کارخانه تصویه روغن است که برای ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: یکی دیگر از موفقیت‌های شرکت بهپاک افزایش سهم بازار تولید پروتئین انسانی شرکت است که از ۷۱ درصد به ۷۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت. لذا با وجود طرح‌های در دست مطالعه دیگری همچون طرح کشت دانه‌های روغنی انتظار داریم مواد اولیه داخلی مورد نیاز با اجرای این طرح تأمین شود و نیاز به واردات این ماده کاهش یابد. امیدواریم شاهد موفقیت‌های روز افزون این شرکت با بهره‌برداری‌ از پروژه‌های در دست آن باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا