رشد ۳۶ درصدی سود عملیاتی بهپاک نسبت به سال گذشته

به گزارش بیدنا، امیر حمزه توسلی مدیرعامل این شرکت، در نشست رفع موانع تولید شرکت صنعتی بهپاک که ۲۷ دی ماه ١٣٩٩ با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: در این سال مالی، سود ۳۶ درصدی عملیاتی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.
وی با اشاره به سود خالص ۳۰ درصدی با مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال و افزایش سود پایه هر سهم برابر بوجه پیش بینی شده گفت: این در حالی است که در ابتدای ۶ ماهه اول، ۴۶ درصد از بودجه عقب بودیم و در ۶ ماهه دوم هم بودجه ۶ ماهه اول را جبران کردیم و هم ۱۰۰ درصد بودجه ۶ ماهه دوم و۳۰ درصد بالاتر از بودجه محقق شد و این مهم میسر نبود مگر با تلاش شبانه روزی همه پرسنل که با عزم خود تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.
توسلی با اشاره به این که با وجود ظرفیت ۵۰۰ هزار تنی روغن کشی در مجموع برای ۲۹ هزار تن ارز به این شرکت، اختصاص داده شد گفت : این میزان ارز برای یک ماه فعالیت بهپاک کفایت می کند، که ما برای حل این مشکل ١٠٠ درصد پروتیین تولیدی را از طریق خرید کنجاله بلغوری استحصال شده از منبع استحصالات کارمزدی تامین کردیم.
مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک تصریح کرد: در زمینه بومی سازی خط تولید و ارتقای دانش فنی نیز موفق شدیم دستگاه پروتئین ساز وینگل و بولر که مبلغ واردات آن ۵/۱ میلیون دلار می باشد را به همت پرسنل متخصص این شرکت با کمتر از پنج میلیارد تومان در داخل کشور بومی سازی کنیم. این در حالی است که ۲ ماه پیش خط سوم این دستگاه را افتتاح کردیم و خط چهارم آن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و با راه اندازی این خط پروتئین ساز، ۱۵ تن به میزان تولیدمان اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به طرح احداث سوله خوراک دام و طیور و انبار ۵۰۰۰ تنی کنجاله گفت : این طرح ها تا چند ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید و به این ترتیب بین ۷۰ تا ۱۰۰ نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشت.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت رفع مشکل تامین ارز جهت فعالیت خطوط تولید کارخانه با تمام ظرفیت خاطر نشان ساخت: کارخانه بهپاک با قدمتی ۵۰ ساله تاثیرات فراوانی بر رونق استان دارد که لازم است طرح های توسعه ای آن با عزمی راسخ پیگیری و اجرا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا