بهپاک منتخب جشنواره مشتری مداری امسال شد
به گزارش روابط عمومی بهپاک، در دهمین جشنواره رضایت مشتری، بهپاک با بهره گیری از نیروهای متعهد، متخصص، ماهر و هم چنین اعمال برنامه های کلان مدیریتی، توانست گام های موثر و بزرگی در جهت جلب رضایت مشتریان بردارد و کسب تندیس رضایت مشتری در سال ۹۹ نیز مهر تاییدی بر این رویکرد به شمار می آید.
گفتنی است بهپاک همواره به عنوان شرکتی پیشرو در کسب رضایت مشتری، ارج نهادن به حقوق مصرف کنندگان و سهولت برقراری ارتباط با آن ها را پیش شرط رونق اقتصادی در جوامع امروزی می داند.