برگزاری اولین نوین کمپ با حمایت بانک اقتصاد نوین

به گزارش کاماپرس، این رویداد در حوزه تخصصی ولث‌تک که به تکنولوژی‌های مدیریت سرمایه و دارایی مربوط است از تاریخ ۱۸ دی‌ماه تا بهمن ۹۹ اجرا می‌شود.
مخاطبان اولین کمپ نوین‌تک، استارتاپ‌های فعال در حوزه ولث‌تک هستند که علاوه بر جذب سرمایه، مایلند با گروه‌های مالی اقتصاد نوین ارتباط برقرار کنند. افراد علاقمند یا متخصص در این حوزه نیز می‌توانند با استفاده از امکانات این کمپ، استارتاپ‌های خود را راه‌اندازی کنند یا توسعه دهند.
بنا به اعلام برگزارکنندگان این رویداد، امکاناتی از جمله سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های بالغ تا سقف ۲۰ میلیون تومان، ورود به دوره شتاب‌دهی و جذب سرمایه برای استارتاپ‌های جوان‌تر و همچنین دسترسی به داده‌های مرتبط با حوزه مدیریت ثروت در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود. شتاب‌دهنده نوین‌تک از سال ۱۳۹۶ توسط شرکت پرداخت نوین آرین در زیر مجموعه بانک اقتصاد نوین فعال شده است.
صندوق سرمایه‌گذاری پرشیا و شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر مدیریت ثروت ستارگان به عنوان شرکای سرمایه‌گذاری در این رویداد حضور خواهند داشت. شرکت پرداخت نوین، فینوتک، لیمیتلکس، تامین سرمایه نوین، پلتفرم هوشمند اکسیر، مرکز نوآوری کارولوکس و فرابوم در سایت نوین‌کمپ به عنوان همکاران این رویداد معرفی شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نوین تک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا