رصد عملکرد کارگران منجر به بهره وری بیشتر خواهد شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، وی یکی از نقاط قوت و تغییرات شرکت طی ماه های گذشته را افزایش کیفیت مواد اولیه تولید پروتئین و اهتمام ویژه برای افزایش تولید عنوان کرد.
این کارگر خط تولید پروتئین کارخانه شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر درباره ارتباط بدنه مدیریتی شرکت با کارکنان و کارگران خط تولید گفت: از زمانی که مهندس توسلی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنعتی بهپاک منصوب شده،  ارتباط نزدیکی با شاغلان و کارگران کارخانه داشته است.
وی افزود: حتی مدیرعامل یکبار نیمه شب با حضور در کارخانه، از آخرین وضعیت خط تولید پروتئین بازدید کرد و به مذاکره مستقیم با برخی کارگران پرداخت. این موضوع بسیار مهم بود و در بین نیروی کار بازخورد محسوسی داشت.
این نیروی کار در کارخانه شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر گفت: یکی از اقدامات و فعالیت های مهم، توجه به امور فرهنگی است به طوریکه نماد ۴ شهید شرکت در دفاع مقدس در ورودی کارخانه نصب شده و این موضوع برای همکاران بسیار جالب بود چرا که حتی من به عنوان فرد شاغل در این کارخانه، اطلاع نداشتم که شرکت بهشهر شهید داشته است.
احسانپور با اشاره به دغدغه های نیروی کار تصریح کرد: یکی از مشکلات خط تولید، دمای بالای محیط و فضای کار به واسطه فعالیت دستگاه دیگ بخار بود که مدیرعامل در همان بازدید نیمه شب از کارخانه سریعا دستور احداث تهویه جدید و رفع مشکل گرمای محیط را صادر کرد و خوشبختانه مشکل رفع شد.
این اپراتور خط تولید پروئتین کارخانه شرکت صنعتی بهپاک که فارغ التحصیل رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی است، همچنین از افزایش ظرفیت تولید سخن گفت. به گفته وی، در سال گذشته که با عنوان جهش تولید از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شد، شرکت بهپاک نیز در این راستا گام برداشت و بدون اغراق خط تولید پروتئین شرکت با بالاترین ظرفیت و به طور مداوم در حال فعالیت است.
احسانپور افزود: یکی از اقداماتی که در جهت افزایش ظرفیت خط تولید صورت گرفته، تمهیدات لازم در جهت افزایش دستگاه های وینگر (پروتئین ساز) است به این ترتیب که در ماه های گذشته ششمین دستگاه وینگر راه اندازی شد و شرکت در حال راه اندازی و بهره برداری از وینگر هفتم است و اینکه تمامی این اقدامات توسط همکاران و کارگران بومی انجام می گیرد که زمینه افتخار و غرور من و سایر کارگران را فراهم آورده است.
این کارگر خط تولید پروتئین کارخانه شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر، گفت: در حوزه کیفیت هم تغییرات محسوس بوده است، به این ترتیب که در سال جدید کیفیت مواد اولیه ورودی به کارخانه برای تولید پروتئین تغییر قابل توجه داشت، ضمن اینکه کیفیت رنگ و سطح محصول نهایی کاملا می تواند این ادعا را ثابت کند.
وی با اشاره به لزوم آموزش پرسنل گفت: این موضوع بسیار مهم است چرا که در نهایت منتج به ارتقای مهارت نیروی کار می شود. زمانی که من شخصا وارد خط تولید پروتئین شدم تمهدات لازم برای شرکت در دوره آموزشی کار با دستگاه های مرتبط اندیشیده شد.
به گفته وی در بهپاک، عملکرد نیروی کار رصد می شود و در صورت امکان شرایط برای ارتقای جایگاه شغلی کارکنان فراهم می شود که خود این موضوع می تواند بهره وری و انگیزه نیروی کار را فزایش دهد.
وی در پایان یکی از مطالبات نیروی کار از مدیران شرکت را توجه بیشتر به معیشت عنوان کرد و گفت: هر چند این موضوع دغدغه مدیرعامل شرکت نیز هست اما لازم می دانم تاکید کنم لازم است معیشت نیروی کار در صورت امکان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا