به پایگاه خبری تحلیلی گروه توسعه صنایع بهشهر " بیــدنا " خوش آمدید
Sunday, 27 September , 2020
امروز : یکشنبه, ۶ مهر , ۱۳۹۹ - 10 صفر 1442
شناسه خبر : 8914
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۳۳ |
با هدف حفظ و ارتقای برند پگاه انجام شد :

برگزاری جلسه برندینگ در شرکت صنایع شیر ایران

دوره آموزشی برندینگ با حضور عبداله قدوسی مدیر عامل ، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و داود خسروی مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه ،  در محل شرکت صنایع شیر ایران ، برگزار شد . از اهداف برگزاری این دوره آموزشی می توان به اصول ساخت ، حفظ و ارتقای برند در […]

برگزاری جلسه برندینگ در شرکت صنایع شیر ایران

دوره آموزشی برندینگ با حضور عبداله قدوسی مدیر عامل ، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و داود خسروی مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه ،  در محل شرکت صنایع شیر ایران ، برگزار شد .

از اهداف برگزاری این دوره آموزشی می توان به اصول ساخت ، حفظ و ارتقای برند در قالب شعار عبد اله قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران با عنوان ساده سازی ، همسان سازی و زیبا سازی محصولات شرکت ، اشاره کرد .

در دوره آموزشی برندینگ مدیران عامل ، معاونین و مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه تولیدی و توزیعی نیز بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند .

آرش سلطانعلی استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندینگ ، مدرس این دوره آموزشی بود .

گفتنی است ، دوره آموزشی برندینگ ، با هماهنگی واحد آموزش و توسط روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ، برگزار شد .

| منبع خبر : روابط عمومی صنایع شیر ایران ( پگاه )
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.